måndag 2 maj 2011

Tjena kakan, står du här och smular?

Måndag today och nya tag och ny veckoångest  Alla gillar ångesten man får på söndagskvällarna till måndagen. Man riktigt ler inombords.... Nä men min måndag började bra, dock så blev jag super DUPER depp runt 12. SÅ resten av FUCKING skolan var tråkig. Bra start, bra start ( Låt som en turk när du säger den meningen) Bra start... HAHAH älskar när folk skriver fel och så kommer det ngn och skriver " bra Sverige, bra Sverige" jag skrattar så mö att jag faen pessar ner mig. Mitt nya är "Fan, va pessignödig jag ähh" Och den hör de småskrattar för sig själv. Och då kan man flina åt den personen. Haha......
HAHAH när jag blev depp förut blev så trött OXÅ och då kunde allt verkligen vara roligt. Som på matten när Sofia G satt bredvid mig. Joakim (läraren) skulle prata matte och han hade djur som ex, då var de hönor och getter. HAHA getter?!?! Säg de fort och fatta vad jag tyckte var kul. Hör ni hur de låter? Getter? Vilket jävla namn? Sen sa sofia: kan man inte säga Getar? " och då pessa jag nästan på mig! Getar!?!?!?!?!? Testa att säga de flera grg om! HAHAHAHA!
Näe det är blaskhumor detta.... Victoria och Sofia vet vad jag menar. Det var samma idag på Friskis, det hände en skitkul sak. Men jag tänker inte säga vad det var för det var inte kul ens. Det var mer blask än get grejen...


Köss och smek och lite kinky blickar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar