söndag 22 maj 2011

Hej klassfest, hej blålila tå, hej Tv4, Tja tja svullet ansikte.

Okkkkeeej   last night was it party! Hahah det var rååååligt. UNDERSKATTA aldrig en rolig kväll. Det var awesome! Vi gjorde lite allt möjligt. Det var kul att leka massa lekar.... AHAHA lät lite farligt där.... Leeeeekkkkkaaaaarrrr ;) hahah. OKEJ inget kinky OKEJ!?? Men öh


Det var 11:slaget igår oxå. HAHAH jag älskar fulla typer på dagen. De ser så efterblivna ut. naws 
Springer omkring och skit.... 


Idag ska jag SPRINGA och det är en kul/jobbigt/palla/skön/spy/älska - känsla. Det ska bi nice. Solvej är ju framme åtminstone. 
Jag älskar debatt. Kollar nu på det. HAHA ska alltid balla ur. Det är kul. ja.


FICK G I MATTEN Lycka 


Min lilltå är lila-blå. Den är fin nu för den är lite större än den andra. NAWSEN på de. 


ah.


Nej jag tycker inte om krus i sängen. Det kliar inte skönt!! 

2 kommentarer:

  1. För wooohooo vad det är underbart att ha G i matte :D, sen att ta en tur i skogen äre inget fel på.. speciellt inte när man kommer hem efter en tur i skogen och får tårta :'DDD julia, du är queen! (king kan jag ju inte säga för du är en tjej)

    SvaraRadera
  2. HAHAHAHAHHA ja jag vet :D Vi ÄGER! :D

    SvaraRadera