fredag 27 maj 2011

coffe in my heart

TRÖÖÖÖÖÖÖTTT. Wtf säger jag bara. Jag är trött, trött, trött.

Igår hade jag världens segaste praktik dag. Och ja Martin (min kock-handledare på cafe o bar) jag tycker om att lee efterblivet. Och tror på att man klarar de med ett leende. Hahhahaha jag ledde åt honom hela dagen. Det var kul. Sedan efter de tvingar min far mig att åka hämta honom vilket var bra för då kunde vi tanka och jag slapp notan på 700 kr (Y) men efter de skulle vi åka tee farmor också. Mitt problem va att jag skulle börja Mcdonalds kl 17 och vi va hos farmor kl 16...... Och farmor är VÄRLDENS snigel. ( för farmor <33333333) Hahahah.
Så 20 i fem får jag åka hem och hämta mina kläder FUCK hatar alla bilar som är i VÄGEN!!!!!!!!!!!!!!!
Sen 3 min i 5 på donken rakt in i arbetet och ALLA VÄLJER DONKEN-KÄK IDAG vilket gjorde att man fick inprincip vara stressad hela fucking dagen!
Okej en kille som jobbar där kallade mig Jullan. vilket var sött så.

Sen nu är jag trött! Det blev lite plugg igår också. Men jag var så uppspelt att plugg var inget jag bekymrade mig om. DOCK har jag A- kost och SNR-kort idag. Inte kul.

Hej svejs, Mitt bena!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar