torsdag 1 december 2011

Sitter här och gör inte ett skit

Och det gör nog inte min omgivning eller.
Vi är sånna i min klass, skönt att man inte är ensam.

Igår skulle jag boxas med Helena men det slutade lite gött om att vi gick en promenad och sedan gjorde vi scones. Fan va gött det är!
Omg.......
Sen hade vi hyrt en film också som vi dock inte till på
Haha dåligt.
Men vi pratade massa om allt verkligen. Hon sov över också så vi delade frukosten tsm.
Mysigt är trött nu bara. Ändå har både hon och jag sövit i 9 timmar kanske?
Fan man är så trött hela tiden???????? Skulle kunna söva hur mkt som helst!
Men jag uppskattar verkligen allt igår. Sjukt mysigt.

Idag så ska jag försöka plugga lite i skolan.
Redigt***
Yes och väldigt trökigt.

Sedan ska jag träffa min kära blondinvän Ida. Vi ska ses på 3B och hon ska typ intervjua mig?
Får se lite hur det går dah?
Om jag har några bra svar.

Sedan så ska jag säga att jag kommer vara hemma de kommande 2 veckorna. Inget åka iväg eller så.
Hade varit skönt att åka men kände att jag behöver ta till vara de sista dagarna innan jul nu.
Mkt i mitt huvud med både praktiska saker och psykiska saker.
Så ah så är det med den skiten.

Behöver handla julklappar...
Kanske kan göra det idag?
Eller imorrn?

Fan fredag imorrn, vad fan ska jag göra???????
Forever alone.....

Aja WHAT THE FUCK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

CAPS LOCK SÅ DET ÄR ÖVERDRIVET!!!!!!!!!!!!!!!

Nej jag kiler nu.

Cp.....?



Puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar