söndag 11 december 2011

En solig dag fast med moln.

Sitter i min systers soffa och kollar på Bilar 2. Mysig, och det är tredje advent. Sjukt ju? Snart är det verkligen jul! Och jag måste fixa julgodis. Men det ska bli kul. Får göra de nästa helg kanske. Vet redan vad det ska bli för kul godis.

Igår skulle jag beställa min balklänning, men gissa vad....... de hade en jävla policy (Stavning*) att inte skicka klänningar till Sverige?????
FAN! Kommer aldrig finna en sån klänning som jag gjorde. Den är så sjukt fint och nej den får man inte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fan.

Men som sagt är jag hos siss nu, vi kom igår och vi gjorde inte så jätte mkt. Vi titta på film och myste bara. Det behövdes tror jag. Men jag blev jätte trött snabbt så somna nästan i soffan hela tiden.
Hehe...

Idag blir det kanske staden och kika lite. Får se lite. Åker ju bil hem så vi kan ju åka när som.

Sedan är det söndag idag igen, vilekt betyder måndag imorrn. Men fan det funkar.
Snart jullov. TAGGA TAGGA!

Nu ska jag kila.


Puss <3

2 kommentarer:

  1. Saknar mitt hååååår!!!:( Saknar dig!!

    SvaraRadera
  2. Söt du är. Och söt i håret !!!!!!!!!!!!! Du är skitsnygg i de du har! <3 Saknar dig med gumman!

    SvaraRadera