söndag 25 december 2011

Juldagen

Nu sitter jag ensam i min lägenhet. Det är mysigt ändå. Får lite tid för mig själv.
Jag är jätte nöjd med julen som har varit. Kunde man vara mer nöjd? Jag är verkligen det. Jag uppskattar min familj och släkt så himla mkt.
Fick lite hemprylar, linne, smycke, pengar och lite sånt.
Jätte nöjd så måste få upp allt hemma bara.

Ikv ska jag jobba mellan 18-03 och den sitter inte så himla vackert må jag säga. Nästan alla ska ut ikv och då jobbar jag såklart..... Så himla tråkigt. Det är ju pengar såklart men det är inte kul med en sån tid. Det är så länge känns de som.
Och jag vill inte vända på dynget. Men men. Får la skatta mig lycklig ändå.

Så skönt med jullov verkligen. Men måste sätta mig snart och plugga. Får planera in en dag nästa vecka så jag verkligen gör ngt! Inte kul att börja skolan och känna att man har massor kvar att göra.

Så ah......

Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer.
Ska bara ta det lugnt tills jobbet är ikv. Kanske blir lite spel hos farmor?
Vfr inte?

Hihihi jag är taggad för saker
Massor av saker.



Puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar