torsdag 15 december 2011

Hallå där hörrni!

Tja men tjenare där!
Läget med er? Är det super kalas????? Är ni taggade för fredag imorrn?
Det är fasiken jag! Ska dock jobba på kvällen men wtf känns gött ändå och det är ändå pengar. och pengar tackar man ICKE nej till!
Så ja det känns bra. Ska jobba lördag natt med. Och det betyder pengar det med!

Det ända som är jobbigt under helgen är PLUGG och jag har min SJUKT jobbiga sak att bli klar med.
Känns trist.
Lite åsneballe liksom.

Härregud träningen idag???? Omg vad jag tog i! Kändes verkligen! Trodde jag skulle spy efteråt. Hade tagit i så himla mkt så man nästan var lite yr.
Nä men sjukt kul var det denna gång. Och Karin var med. Vet inte vfr men jag tycker hon är så sjukt duktig och ser alltid upp till henne. Vet att jag tjatar om det jätte ofta i bloggen men tycker jag ngt så får jag säga de i MIN blogg ;)
Men som sagt hon var där, vilket gjorde att man tog i lite exrta kanske.

Så det känns skönt. Nu har man liksom tagit ut sig ordentligt och det gillas sjukt mkt!

Efter jul har jag bestämt mig för att vara stenhård med mat och träning! Just för att jag vill bli tightare till balen/studenten/stranden 2012 och mer därtill.
Då kommer jag lägga upp allt från matschema till tränings-schema.
Är faktiskt taggad inför det. Kan vara kul och se om det händer ngt kul med kroppen osv.

Vart är min mamma?
Hon skulle ju komma? HON KOMMER JU INTE???????
Sitter här i min ensamhet och längtar efter henne!
=( åh...

Idag köpte jag två julklappar till. Så har 1 kvar! GÖTT MOS JU!
Så snart är jag klar.
Köpte hårfärg idag med. Så till helgen ska de allt färgas!
Tänkte faktiskt visa en för och efter bild så får ni se skillnad (a)

Nu luktar inte mitt kylskåp så himla mkt salami längre (Y)
Nice bäver.

NU KOM MAMMA!
Såg de genom fönstret.

Ska dra då! Hejdå!!!!!!!!!!!!!


Puss <3
 En ful bild är ju kul?

Puss <3 (igen) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar