onsdag 7 december 2011

Julia Thieme

Hade inte min fucking lektion nu på morronen. Fan kunde söva längre idag ju?

Men det gör inget, hade ett trevligt samtal men Zlatan idag. Mkt på hjärtat han hade och jag hade ganska många frågor som var roligt att få svar på.
Heheh....

Sen idag måste jag plugga på massa skit som jag inte vill plugga på??
Sen ska jag te banken. Efter de julhandla lite?

Ikv ska jag tillbringa ett par timmar på Bakgårn.
Och det ska göras med en liten söt platinablond chey.

Jag ska ut på fredag! Äntligen!!!! Är danssugen som fan!
Men får tat lugnt ändå, ska ju ändå jobba på lördag dag..

Jag vill träna.
Jag vill vara i bättre form.
Vill färga håre?
Vill vara klar med allt julhandlande
Vill fixa lite annat
Vill SÖVA
Jag ska dricka champagne snart

Ska jag ju?

Jag va med farmor igår kväll.
Mysigt. Och det fanns en gammal snubbe på tv som hon är lite småkär i.
Gulligt.

Känner mig fräsch nu trots att jag har indianer i vassen.
Så det är ju bra....?
Men dessa indianer har invaderat mig jätte mkt de senaste. Så har ingen koll alls på när de kommer.
DET ÄR JOBBIGT.
Och dyrt..


Nej men ah ska fortsätta att se på Guns redovisning.
Hejdå.




Puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar