fredag 2 december 2011

Vad är det med mig och denna fredag eller?

Asså? Hur jävla trött kan jag verkligen va? Förut idag efter min praktik så var jag på stan lite med Therese och käka ute.  Det var jätte mysigt verkligen. Men sen när jag var klar med staden och skulle gå hemåt så blir jag så sjukt jävla trött! Jakob slog följe med mig för han bor lite längre bort typ där jag bor. Asså jag tvingade mig själv att hålla mina ögon öppna! Och direkt när jag kom hem tvättade jag bort sminket och bajsa sen gick jag och sov fram till för ca 15 minuter sen!
Hahha söv i 3 timmar! Så sjukt jävla trött!!
Hahha jag drömde att jag hade folk hemma och att de rökte inomhus och att jag lacka sönder på dom!
Hatar rökare som röker så det är inomhus eller PÅ MIG??!??!?!!
Omg....
Sen vet jag inte vad jag ska göra ikv. Grejen är att jag är så trött att jag inte orkar ngt speciellt.
Lite jobbigt, ja tack.
Vet inte vad jag vill göra.
Bajs........
Känner mig lost bara för det.
Imorrn blir la dagen bättre. Ska träna tidigt kl 10 sen så är det medarbetsmöte. Sen är det plugg sen är det mys hos Helena =)
Så dagen imorrn är jag pepp för!

Äh jag är så tråkig just nu.
Och jag är sorglig också.

Så är det med detta då.

Hahahha nu är det så att jag såg en massa bidler på min mac som jag har tagit och alla är cp så njut av:

a lá Julia..





















Puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar