söndag 4 december 2011

Hej heter inget annat än Julia "nähe"

Okej min dag ändrades. Ska jobba från 12 ist för kvart i 17 ikv. Så inget kalas med Therese kille. Hade iof missat ganska mkt ändå men.
Så donken hela dagen blir de för min del. Vet att det är roliga typer som jobbar.

Igår stack jag till Skara. Det var med Victoria och Sofia. Och Helena satt ivrigt och inväntade oss. Vi spela spel och käka frukt och lite sånt. Mysigt. Vi kollade på film också. Mysigt de med.

Sjukt trött när jag kom hem bara. Det är ju de jag är hela tiden "sjukt trött"
Trökigt som fan.

Sen upptäckte jag en sak på Fb nu. Att det saknas en person. Men okej. Det är personens val att göra så. Jag kommer ändå vara trevlig när vi ses. Och passar inte de, hepp skit i det då?!??

Vet att det är ganska omoget att skriva sånt på sin egna blogg men kände att jag ville göra de ändå.

Nästa vecka MÅSTE jag plugga!!!!!!! Omg har massa saker som ska in. JAG ORKAR JU FÖR FAN INTE MED SKOLAN OCH ALLT SOM HÖR TILL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nej men är så sjukt less på skolan. Orkar ju inte. Vill bara ha LOV!!!!!!!!!!!!!

Sen så saknar jag min Habibi i Åre. Kanske att man ska kila dit under Jullovet?
Får la se lite.

Gud va trött jag är. Och jag blir trött på mig själv att jag tjötar om det också.
Bajs.

På tal om annat så är de ju 2:a advent idag. Vad mysigt.
Snart julafton då. Måste skaffa julklappar.
Stress*
Sen, vad händer under nyår? Har redan en tendens att bli stressad inför det.
Tråkiga jag. Jo jag vet ju det.

Usch ska jag jobba om 2/5 timme?
Ah det ska jag ju. Vad tråkigt egentligen. Hela söndagen är borta liksom.
Jaja pengar är det ju PEPPAR PEPPAR!

Nu ska jag sluta. Men vi hörs mina chokladpraliner.



Puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar