torsdag 15 december 2011

Morron på er.

Har nu druckit mitt te och ätit min turk med banan och kanel. Mumma. Vi ska fika med klassen sen så där kommer jag såklart ta  mitt kaffe! Vem fan missar kaffet på morgonen om man är en kaffe-älskare? Inte jag iaf! Så längtar till det!
Det är skönt för idag så ska vi bara fika sen är min skoldag över. Ska köpa hårfärg och bland annat julklappar. Mitt hår ser snart ut som en råtta. Sådär grått liksom!
Sedan är det ju alla julklappar. Usch då. Får alltid lite ångest när jag ska springa iväg och köpa ngt. Vill att det ska vara bra saker jag köper.

Sen har jag tvätt nere i källarn som jag måste ta upp. Hatar att jag är så dålig på att ta upp tvätt-skiten!
Sen måste jag diska lite.
Och mitt kylskåp luktar SALAMI! Och det är inget att jubla åt! Fan så äckligt!
Stinker ju för fan!
Men ska köra iväg dessa körvar till deras ägare idag.
Så jag får bort dom härifrån....

Ikväll ska jag träna station medel. Men den här gången är träningen kl 18.15 ist. Vilket är gött. Men träningen är i 90 minuter ist 75 så det blir lite sent ändå.
Mami ska komma ikv.
<3
Åh vad jag saknar mina systrar...... =(
Snart är det verkligen LOV!
Och under lovet kommer jag få plugga massa ist. HATAR ATT MAN MÅSTE PLUGGA JÄMT!
Men så får det bli.
Har en skitjobbigt sak som ska vara inlämnat på söndag.
Jävla skit..... jag orkar ju inte med sånt här! Vill bara bort från skiten!

Nä måste börja göra mig lite fin nu för fikat.
Ska även fika med underbara Helena sen kl 15.
Så det ska bli mysigt.

Ha det så himla bra vänner!


Detta var när vi var påväg till stockholm =)

Puss <3

2 kommentarer:

  1. haha ja bah, vem äre som är så ful på bilden? Å så va de jag xD

    SvaraRadera
  2. ahhahahahah känner du inte igen dig själv gumman ;)

    SvaraRadera