söndag 18 december 2011

Fjärde advent mina sötnosar

Okej nu har jag ätit frukost och druckit min kaffe.  Har sovit ända till 13.30 idag.
Jag jobbade ju till 03.30 inatt. Så det var skönt.
Jag behöver verkligen städa idag. Så det är de jag måste göra snart. Sedan måste jag verkligen plugga.
Sen funderar jag på att gå en sväng och samtidigt köpa tejp så jag kan börja slå in julklappar.
Sjukt. Mindre än en vecka kvar till Julafton.
Men jag har faktiskt julkänsla i mig. Ett lugn också för den delen. Men helt avslappnad är jag inte än. Har fortfarande mkt att tänka på. Både praktiska saker och djupare saker.
Jag hoppas mest att julen blir underbar. Känns som att jag och massa andra människor förtjänar det!
På onsdag slutar jag skolan. Hur konstigt är inte det?
Efter de har jag endast en termin kvar. Slog mig lite att jag kommer aldrig att gå på De La Gardie mer. Och oj vad jag kommer sakna allt. Även om jag längtar till jag får sköta mig själv helt så är det så skönt med skolan också på ett sätt. Jag älskar att jag har fått lära känna så många människor genom dessa år.
Jag hade med stor säkerhet aldrig mött så många människor som jag har gjort från skolan. Och är sjukt glad för det!
Tänk att när jag började 1:an var jag 16 år. Och nu är jag 18. Och det känns som att jag är en helt ny människa. Så många saker som har skett egentligen. Både massa tårar och massa skratt.
Jag älskar verkligen mina nära. Vad tusan hade gjort utan dom?
Nej det är verkligen sjukt. Allt som har hänt och allt som händer och allt som kommer hända.

Jag ger er en grymt STOR kram från mig. Ni är viktiga var för sig. Kom ihåg de gott folk!!
 Jag vet att egobilden förstörde lite. Men det var nyast hittills och ville inte lägga upp en gammal.


Puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar