onsdag 21 december 2011

Ett nattinlägg

Hej alla. Dålig på att uppdatera. Sjukt trökigt av mig!!!!!!!
I KNOW THAT!!!! Men nu får ni ett.
Okej kvällen har varit bra. Helt okej ändå. Lite drama och massa skratt vill jag säga!
Är rätt så mör i kroppen nu bara. Har gått i skolan från 8-15 och gymma efter de och sedan fest!
Hihi men imorrn slutar jag skolan. Dock så börjar jag kl 8 och har lektion....
Bajs anus på det!
Fan va gött med LOV!
Behöver verkligen det! Säger då de.......
Men kommer plugga massa under lovet med.
Åsneballe på det*

Men snart är det juletid och jag längtar så sjukt mkt! Ser verkligen i framemot det!
Ska träna massa äta hyffsat, va med vänner, SOVA, plugga........ och massa mer därtill!
TAGGA verkligen!

Omg......
Men vad kan jag säga. Ska bara lätta mitt lilla hjärta...
Jag är den tjej jag är. Kan inte göra ngt åt det heller. Om jag är elak eller så, snälla det är inte jag att vara de så jag ber om ursäkt. Jag står för mina åsikter och dömer absolut inte ngn. Ni är viktiga var för sig! Glöm inte det! Jag glömmer hela tiden att jag också kanske är en viktigt person. Man måste våga stå på sig och vara den man är. Inte glömma bort den man är!
Du är den ända i hela världen som känner dig själv bäst. Så du vet själv när det känns bra och mindre bra. Våga visa, våga se, våga ta, våga dig själv! 



Puss i massa <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar