torsdag 8 december 2011

En vanlig morgon med ett inslag av?

Inte så många överraskningar. Men att min lektion är inte något jag behöver gå på. Idag ska jag dammsuga, duscha, plugga. Inget annat än vad jag vet. Vill kanske träna ikv. Men det kanske blir ett tidigare pass. MIn mamma vill komma ikv. Och det vill jag med. Saknar henne massor.

Igår så fick jag inte så mkt plugg gjort tyvärr. Men ska sitta idag. är så sjukt otaggad för plugg.
Orkar inte?
Men men snart är det jullov. Det får duga. Längtar massa.
Igår satt jag på bakgårn med lilla carro, det var jätte mysigt. Mkt snack och annat därtill.
Härlig onsdag!

Imorrn ska jag ut. Vet dock inte vad jag ska ha på mig. Lite jobbigt då dah. Men hittar la ngt.
Det ska bli kul imorrn. Hoppas jag, jag kommer säkert springa omkring massa och tjöta med alla.
Så ska det va ju.
Nej nu ska jag kila.

Gammal bild från måndax.

Puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar