fredag 23 december 2011

Älskade vän

Nu sitter jag här. Har druckit kaffe och ska snart fixa lite grejer för ikv. Skönt med jul. Att den äntligen har kommit och att allt är klart. Bara att uppleva allt nu. Så sjukt taggad inför allt. Trots att allt tar lite tid innan det kan bli ngt. Längtar väldigt mkt till våren. Det känns som att det kommer hända massor med roliga saker då. Är så himla taggad för det.
Vet att när våren kommer så är det verkligen nya tag för de sista innan skolan slutar. Sjukt att man kan säga så. "Innan skolan slutar" ah.....
Blir allt lite förundrad.
Åh jag är så sugen på att åka ut i världen. Att kunna se massor med saker med mina ögon och inte bara se bilder och höra från andra om allt fantastiska. Jag vill åka verkligen överallt och se allt! Helst vill jag kunna göra det med ngn som verkligen vill de också. Som verkligen är villig att göra allt för att kunna åka iväg.
Utan att det skulle vara ngt problem.
Åh tänk om jag var lite äldre och hade jobbat ihop massor med pengar. Då hade man kunnat åka nu efter jul redan. Bara åka iväg och bli kär av allt fantastiskt som finns där ute.
Tänk att bada, sola, se saker, äta gott. Bli brun och känna sig sommarfin. Åka bara iväg och känna att man lever i en dröm där det inte är några bekymmer. Inga räkningar, inga människor som trycker ner en, inga bekymmer helt enkel!
Åh jag är så himla sugen på det!
Även att bara åka iväg ngn stans. Jag har allt lite planer inför nästa höst.
Det ända jag är rädd för är att det inte blir av. Att åren går och man inte har gjort allt det man vill göra.
Man får våga stå på sig bara.

Vfr pratar jag om utomlands saker när det är julafton imorrn?
Hahah förlåt jag kollade på en massa bilder på folk som har varit utomlands. Helt otroligt vackra bilder man kan se.
Man får ta en dag i taget och leva i nuet. Imorrn är det julafton och ikv är det julfirande hos släktingar.
Älskar verkligen juletiden. Så mkt lycka man kan se i sina nära och kära.
Älskar min familj och släkt så himla mkt.

Nu måste jag duscha och göra mig lite fin för ikv. Kanske lägger upp bilder på mig sen när jag har gjort mig lite fin så kan ni får se hur jag ska se ut ikv :)
Men kanske, beror på om jag känner mig fin eller inte. Och jag länkar inte upp dom ;)

Puss på er mina godingar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar