lördag 10 december 2011

Mår bra idag- skönt.

Nu ska jag snart göra mig i ordning för jobb om 1 timme.
Kvällen igår var helt, ah venne men mkt överraskningar hela tiden. Clara kom hem till mig sedan stack vi vidare till bowlingen. Det var nice där men nästa gång ska man nog dra dit senare på en vanlig utgång. Igår var det crazy så allt blir så tidigt känns det som. Men det var mysigt att hänga där med Clara.
Sedan stack vi till Stadt och börja dansa loss. Askul!
Hahah men gissa vad jag får se på dansgolvet? ALLA LEDARE FRÅN FRISKIS! Hahha omg fan vad kul det var! Till sist hitta jag ju Håkan som håller mitt älskade pass på tisdagar! Omg hahahah FATTA VAD KUL! Han bjöd mig på en öl och vi tjöta en del. Vi dansa också. Heheh
Träffa även Cissi som också är en sjukt grym ledare. Hon håller skivstång och Station Medel. Och hennes pass är alltid grymma. Hon är en riktigt inspirationskälla. Så detta var sjukt kul!

Sedan dansa man loss helt enkelt. Tjöta med olika människor och mer därtill.
Kvällen har varit bra. Kanske att det kunde ha blivit bättre, men den var helt okej. Var sjukt trött i slutet så det var skönt att åka hem och sussa så fint i sängen.
Det bästa med gårdagens kväll var nog att få vara själv med Clara mkt. Hon är så otroligt gullig och så himla aktiv i sitt sätt. Tycker om henne väldigt mkt, och det var kul att få va med henne igår.

Idag ska jag jobba till 16 sen ska jag hem och duscha sedan vidare mot gbg med mamma för att träffa Emelie. Ska bli helmys det också. Måste dock ha med mig datan så man kan plugga osv. Men det ska bli mysigt.
Nu måste jag göra mig lite fin för jobbet. Ciao!
  


Puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar