fredag 30 december 2011

Dirty Dancer

Nu har jag ätit och duschat så är snart redo för dagens små saker som ska göras.
Jag och en vän ska till hjärtbergs och handla för nyår. Ska bli lite spännande. Får se hur vi går till väga med allt och om allt kommer bli gött. Jo men det blir den säkert. Det är jag säker på.

Behöver röja lite hemma känner jag. Jobbigt. Hatar att städa hela tiden.

Imorrn så ska jag träna! Längtar! Det är skivstång som gäller och då jävlar!
Dock är de intervall vilket jag inte gillar. Hahha lat eller? Nej men fan har så mkt vikter så det blir tungt då är det jobbigt med massa intervaller på det.

Imorrn ska jag även söva på dagen så jag orkar kvällen bra. Lär behövas. Man vet inte hur länge man är vaken heller.
Ska ju upp tidigt dagen efter. Men det känns inte så jobbigt. Bara att jobba och le och sen slutar man ju och då kan man lägga sig och vila lite.

På måndag händer de en liten rolig sak igen. Det ska bli spännande. Min far ska även vara delaktig.

Nästa vecka så kommer jag kunna vara med på massa roliga träningar!
Jippi!

Nästa vecka måste jag plugga.......=(
Ska la gå?

Hoppas det.
Har ganska mkt att plugga på också....

Igår hitta jag massa roliga saker att lyssna på. Skitbra musik!
Yes!
Party sugen jag blev då...


Åh jag vill ha SOMMAR!
Såg en massa bilder från turk och allt och fan vill bara vara där igen med SOL och BAD och FEST och massa mer därtill!!!!!!!

Åh... =/

Nej nu ska jag kila.
Hejdå

http://www.youtube.com/watch?v=3Hz64-_2Gu8


KOLLA DEN! As snyggt ju!


Åh vad skönt.
Vill göra det där!

Puss <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar