tisdag 27 december 2011

Nyinhandlat och känns gött

Ja idag så har jag och siss vart på stan. Köpt Bh och string! Massor också!!!!!! Nu jävlar är jag sexig under kläderna!
Så härligt
Köpte även byxor (som jag inte vet om jag ska lämna tillbaka dem?????) och en spetströja.

Så roligt.
Ikv är det jobb igen. 16.30-00.00 Och det ska väl funka.
Hade mkt hellre velat träna ikv. Massa roliga pass denna veckan som jag missar bara för att det är jobb =/

Snart nyår då? Härregud. Hänger inte med riktigt!
Skönt att tiden gå iaf.
Nu är det Victoria s Secret fashion show 2011 som jag ska kika lite på.
Dock mår jag alltid dåligt när jag ser de snygga brudarna. Så sjukt snygga och tränade är dom!
Så en annan känner sig tjock.
=/
Aja skönt för ögat iaf att se dom.

Imorrn ska jag träna iaf! Hahah då jävlar!

Till vårterminen då jävlar ska de tränas, äta rätt, och må bra!
Då ska vi se till att stranden 2012 blir kalas! ;)
Och att även underkläderna sitter extra sexigt!

Åh jag är taggad!
Hahahhahha skirver det jämt och tjötar om det!
Men jag är det! Jag vill ha vårtermin och bara köra järnet!
Jävlar säger jag bara!

Nu ska kolla på de snygga brudarna! Vi ses!


Puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar