fredag 16 december 2011

Inkommande

Idag är det fredag. Känns okej ändå. Men jag har lite ångest som vanligt. Har plugg som är omöjligt att göra???
Orkar inte......
Ikv blir det jobb 18-01 och det känns okej! Tjäna ihop lite extra pengar.
(Y)
Imorrn ska mamma färga håre på mig.
Tro mig det behövs....

Fan har ont i bröna och skinkan?
Träningen tog hårt igår.
Vad skönt eller!

Jag ska kolla mitt hjärta idag kl 13. Blir bra detta.
Det är bara en undersökning. Så inget allvarligt.

Imörrn m¨ste jag sova lite extra på dagen.
Ska jobba 21-03.30 så ah. Hela natten kommer bli förstörd.
Hoppas det är lite kul att jobba. Är så fett INTE taggad på att jobba den BAJS tiden.
Men men vad gör man?

Ska kila till farmor snart. Spela lite yatzi.
Gött

Nej har inget på hjärtat nu.

Hörs puddingar! :)


Puss <3

1 kommentar:

  1. hej gumsan! Jag tänker att jag åker hem till dig i morrn vid halv ett ell nåt, kan köpa med mig lite fika så slipper du dra dig fram till stan vill ju bara träffa dig och prata lite så det behöver inte vara så märkvärdigt. o känn inte att du måste städa för det behöver du inte!! puss!

    SvaraRadera