onsdag 30 november 2011

Helt random och jag är förvirrad

Sitter på min lektion: Dietik och Matlagning.
Jag uppdaterar sjukt dåligt och ja, jag vet detta. I måndags var det en vanlig skola, och en vanlig träning. Dock lite drama på kvällen. Och jag är sjukt ledsen för allt. Men jag bryr mig alltid ändå och jag uppskattar mkt ändå!
I måndags kväll så åkte Habibi till Åre. Jag är så sjukt glad för hennes skull! Kommer sakna henne så himla mycket. Vi ses till våren! Om jag inte åker till dig! <3

I Tisdags så var det också en vanlig skoldag. Vi var i köket.
Efter de gick jag till friskis och mötte Helena. Så söt hon är. Vi satt och fika och prata massa. Sedan träna vi mitt favvopass! Älskar det verkligen! Hoppas dom har under vårterminen också!!!!!!!!!!!!!!!
Så man kan träna och vara lycklig på samma gång!
Min mamma kom på kvällen också.
Det var mysigt.

Idag ska jag fixa och dona. Måste åka till jobbet och fixa lite.
Usch jag har ångest. Men samtidigt inte. Fast har nog mer ångest ändå....
Hoppas det löser sig.

Idag ska även Helena komma till mig. Vi ska träna boxning... ahhahhaa omg ah men det ska bli kul.
På exforce så det ska bli roligt. Älskar att träna ändå så.
Sedan ska hon sova över. Massa prat och massa mys.
Både hon och jag börjar sent imorrn så.

Nåväl så ser det ut.

Puss på er!


Puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar