lördag 19 november 2011

Att se de med mina ögon kan inte du göra. - Kan bara förklara för dig

Okej jag sitter här vid köksbordet. Och jag måste snart skynda mig till träning kl 10.
Jag måste säga att det var ganska skönt att inte gå ut igår. Mår ju toppen idag lix!

Jobbet gick bra igår. Dock vet jag inte vfr. Men var sjukt spänd hela tiden. Kunde inte koncentrera mig.

Efter det så åkte jag till Jannike. Det var så mysigt att träffa henne igen.
Så mkt <3 på henne.

Idag som sagt är det skivstång kl 10 sen är det att fixa till sig lite, dra på stan och kika lite och sedan luncha.
Och det bästa med detta är att mina systrar ska vara med från träning till lunchen.

Väldigt bra start på lördagen tycker jag!


Något helt annat.
I want my memories to just be a picture, 

so I can go and take a look at them and then just walk away.

Vet att datumet inte stämmer.
 Skit samma. 


Att göra en sak är en femma, agera är en annan femma, att tänka är en femma, att känna som man gör är en annan femma. 



Puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar