onsdag 16 november 2011

Påle genom halsen till att fantisera om ngt vackert.

Okej nu sitter jag i skolan, vettifan vart min lärare är? Vi skulle ju redovisa idag. Egentligen vill jag inte redovisa. Jag sitter bakom 2 killar,  1 utav dom, såg hans arbete och fan många bilder han har! Asså what?
Vi alla i klassen är såååååå roooliga så alla använder ju Keynote för att vara lite speciella. Jag har inte alls mkt bilder.
Min kommer suga riktigt mkt bävrballe så att bävern snart svimmar av njutning.

Äckligt va?
-Vet.

Inatt kan jag inte påstå att jag sov de bästa.
Drömde ngt jätte knepigt, drömmen sluta med att tjejen i drömmen skulle ta livet av sig genom att ta en stor påle (i drömmen var de Sverige-flaggan) men man tänkte att det skulle vara ngn typ av påle. Men hon tog den i munnen och ställde sig på en trappa ute och skulle hoppa så att pålen skulle tränga igenom munnen och huvudet.
Dock lyckades hon inte, men hon försökte och försökte tills det skulle gå. Och det var så äckligt så jag sprang för jag ville ju inte se massa spläsch över hela gatan av rester av hennes huvud.
Haha...

Efter de kunde jag inte sova, men sen fick jag så FUCKING ont i magen. Så jag kunde verkligen inte sova.
=/
Jag väckte min syster så fick hon hjälpa mig. Som tur var så släppte de lite runt 6.30.
Usch så har inte sovit så bra.
Stackars Emelie som fick vara vaken för mig.
Hoppas hon inte somnar i idrottshallen.

Haha...
Inte kul alltså.

Jaja...

Ikväll så ska jag och Helena ses. Eller ah ikväll, kl 17 ska vi ses.
Det är så himla mörkt ute nu för tiden så ah.
Vi ska mysa 3B
Mums!

Sen senare ikv så kommer habibi hem lite till mig.
Mysigt.
=)

Ska sitta kvar i skolan idag och plugga. Fan vad bajstråkigt.
Men men får la duga då da.


Jaha ja!

Hejdå.


Ungefär så känner jag mig.

Puss <3

2 kommentarer:

  1. Usch julia hoppas du inte blir mer sjuk. förresten hur fick du din blogg att synas på goggle jag menar att man kan söka på den så kommer den upp.

    tack på förhand

    SvaraRadera
  2. Haha att den kommer på google vetifan. Men tror faktiskt att alla bloggar gör det. Om du söker på en bild ex så är bilden oftast från en blogg. Så min bara är där. Sjukt va ;)

    SvaraRadera