fredag 18 november 2011

ah men härregud

Kolla precis på en reklam film för parfym.
Åh aaaaaah jag kommer bli så vacker om jag köper hennes parfym. OMFG!
....
Sorry hahaha
Reklam (Y)

Fy fan sov precis i 2/5 timme nu.
Så skönt. För så himla trött var jag.
Had min praktik idag och den gick jätte bra.
Fick en korv såld.
Hihi.

Ikv ska jag jobba till 21. Ska bli skönt.
Vet att det är en knas typ som är rolig att jobba med som jobbar ikv.
Så då är det genast mkt härligt!

Imorrn så ah ska jag träna skivstång kl 10.
Ska bli skönt. Gött med tidig träning!
Mina siss ska med, och vi ska duscha och sånt där. Och sedan gå på stan och käka osv!
Verkar helmys enligt mig.
Vi ska se Twilight imorrn kväll med.
Hörde av Moa i klassen att det var superbra!
Så ah tagga tagga!

Söndag blir det jobb på dagen sen får jag se vad som händer på kvällen.
Min söndag ska bli bättre än den söndag som var nu.
Usch sen har vi ny KUK-vecka igen.
Nä veckorna går så himla fort så va fan!
Men man är så trött på skolan och allt bara!
Har lust att göra ngt annat liksom!

Ne men jag ska dra nu.
Kolla fb och sån jävla skit.
Så by bye


Puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar