fredag 25 november 2011

En ljuspunkt för dagen

Idag är det inte mindre än Fredag. Åh denna ljuvliga dag. Min älskade och bästa mamma fyller år idag. Så mycket som jag älskar henne, uppskattar henne och ser upp till henne. Hoppas din dag blir underbar idag! Du förtjänar allt som är bra här i världen!
<3

Sen idag så ska jag ju vara i skolan hela kvällen. Känns lite surt sådär.... för att det är fredag och min syster kommer hem från gbg.....

Men det ska väl gå? klart det gör!
Igår tyckte jag allt att dagen var jätte bra. På kvällen satt jag med några jobbarkompisar på Bakgårn och vi "fira" på ngt sätt Jannike för att hon åker till Åre. Vi fira henne för att hon ska åka till Åre, inte att hon ska åka.
Hahah var tvungen at få med det. Så det inte lät fel.
Men det var mysigt.
Dock hade jag så himla ont i magen efteråt. Hahah
Men men, allt för att träffa Jannike så mkt jag kan.

Imorgon är det 5 år på friskis. Så de firar denna dag med massa pass. Så imorrn blir det massa träning! Är astaggad inför detta! Eftersom denna vecka har jag inte tränat så mkt. Så behöver ta igen de genom helgen!
Nästa vecka ska jag träna för fullt igen! Haha jag har bestämt att efter Jul då ska jag träna och lägga upp matschema för hur jag ska göra för att komma i bästa form till balen och studenten.
Balen och studenten är verkligen ngt jag längtar efter. Det är tankar som gör att man klarar av skolan och allt som händer. Studenten är målet lix!
Eftersom mina äldre systrar redan har tagit studenten så har man själv längtat så för att ta den! Man har sett hur de ser ut och hur glada de är för att ha tagit den! Så man längtar hela tiden för att man själv ska uppleva det! Mina systrar är alltid 1 steg före mig. Så dom är hela tiden den framtid jag en dag kommer till. Och studenten och balen är en sak som jag snart ska göra.
Svårt att förklara kanske? Men äsch. Jag fattar ju. Det är de viktiga.

Jag vet inte. Men jag är faktiskt lite exrta glad idag? Vet inte, men allt känns ljust nu. Sen fick jag sova ända till halv 11 idag. Skönt. JAg sa till min praktik att jag inte orkar vara på praktik så tidigt och sen vara med på fackprov. SÅ jag hade det ledigt idag. Skönt. Och skönt att sova ut!
Då orkar jag ge allt ikv.
=)
Nu ska jag gå på toa och göra nr 2. Skönt att få det gjort med!
Vi ses sötisar!

 Puss <3

2 kommentarer: