torsdag 10 november 2011

Dagens egna lilla bestämmelser.

Igår va det skola till 13. Men jag som är sååååå duuuuuuktig satt kvar och plugga rapport.
Kom en bra bit på vägen så det var skönt.
Sen åkte jag till farmor (a) igen och käka och spela yatzi. (Y)
Älskar det spelet! Så jävla kul!
Sen så åkte jag på utvecklingssamtal med min mentor Veronica. Det gick bra. Vi satt inte i 2 timmar denna gång iaf. Hahha det är så trevligt att samtala med henne. Lite synd att hon är min lärare och jag hennes elev. Och att vi har en sådan ålderskilldnad för annars hade vi nog kommit bra överens som vänner. Haha det där lät ju kanske lite väl.... mkt. Men jag tycker om henne och så är det bara!
Sedan efter det så åkte jag på massage. Asgött. I början så var jag så stel att man inte kunde slappna av. Men det blir bättre och skönare för varje gång. Så igår var det skönt.
Sedan så hände inte så mkt mer. Jannike skulle komma men det blev inte så. Vi snacka lite i telefonen ist.
=)
Idag så är man leeeeeeedig från skolan!
(Y)
Ska plugga idag med. Måste detta för att känna mig lite duktig. Har en tendes att känna mig skitkass om jag inte klarar av ngt.
Och min syster kommer hem på söndag kväll vilket betyder att man kanske inte pluggar så stenhårt när hon är hemma. Betyder många extra timmar i skolan för att plugga.
Men iaf så ska jag träffa Carro idag.  Den lilla söta, platinablonda skönheten. Hihi det där lät nog också lite halvknep. Men det är så jag ser henne. Vi ska antagligen äta tillsammans. Och prata massa!
Sedan MÅSTE jag sitta med vinarbetet. Så jag tror inte jag hinner träffa ngn mer.
Lite synd.
Ikväll är det Station Medel. Asgött. Ska ta i som fan!!!!!!!!!
Och bara känna hur stark kroppen kan bli om man presterar bäst!
Idag behöver jag också städa hemma lite.
Iaf diska. Kommer sluta med att jag städar allt på slutet på veckan. Det är nice bääver.
Aja bara jag städar innan Siss kommer. Vill inte visa lägenhetens dåliga sida.
Haha......
Nä nu sticker jag!
Old pitcher.



Puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar