tisdag 15 november 2011

Med fötterna på bordet.

Nu sitter jag i soffan och kollar DH. Siss sitter bredvid mig.
Vi har precis kollat balklänningar. Omg... så otroligt vackra! Man längtar verkligen tills man är där.
Sjukt, kommer gå så fort!

Jaha ja, några cm kortare på håret och ganska mkt slantar fattigare. Köpte massa hårprodukter.
Grejar ganska mkt med håret nu för tiden så ah, tänkte att det kunde vara bra med lite grejer.

Imorrn börjar jag klockan 8. Suger lite. Tror jag börjar då?
Vore kul om jag dyker upp 8 och börjar kvart i 10.
Hahha...
Nej inte så kul

Imorrn så ska jag träffa Helena.
<3
Ska bli supermysigt.
Prata lite.

Sen har jag lite ångets..
Ska man gå ut på fredag eller inte?
Inte sugen på att supa.
=/
Lite synd men näh! Vill inte dricka.
Och ska träna på lördag morgon.
jaha ja.

Roliga problem man har.
Haha "problem"

Ah okej hade väl inte SÅ JÄVLA MKT MER PÅ MITT HJÄRTA DÅ!
Så atteee.....

Hejs!

Puss <3


;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar