söndag 20 november 2011

Du som är den som håller ihop mig

Inne på en söndag igen. Alltid samma visa. En vecka går och sen är det söndag och sen ska en ny vecka gå.
Man hinner inte uppleva det roliga innan det är över. Och så måste man hitta på nya saker som är roligt för att återigen försöka hinna känna efter det roliga. 
Förlåt låter otroligt nedstämd. Men det är jag inte. Jag är bara så less på att allt är så enformigt. 

Okej idag är det jobb. Efter de funderar jag stark på att dra och köra skivstång 60 min. Tror fan det. 
Och så har jag en vilodag imorrn ist. Och kanske kan träffa en underbar människa? 
Tror jag gör så faktiskt. Och ger allt på tisdag då mitt favvopass är. 
Hihi känner mig så glad på det passet verkligen. 

I fredags slog det mig. det är 1,5 månad kvar till jullov??????
OmFg tiden går fort?
Snart äre fan jul?????
En termin har också snart gått?
Åh fuck....
Och köpa julklappar med. Haha det är så mysigt men det kostar ju.
Så ah.

Och just nu lyssnar jag verkligen söööönder en låt. Men den är så bra. Och varje gång jag lyssnar känns det som att den förklarar hur jag känner. Därför gillar jag den så jävla mkt.

Kul å veta?

Nej men ah ska väl kila då. 

Håller mina ögon efter dig.....



Puss <3

2 kommentarer:

  1. Hej gullet! Hur e det? Hur går det i skolan? Får du bytt din tid på lördag? Vore så kul om du kunde följa med ihop med mig!!! Annars får jag gå själv, det gör inget men om du är med blir det ju tusen gånger roligare:) tess ska ju bort;) puss <3

    SvaraRadera
  2. Hej snygg! :) Jag har kollat om jag kan byta. Väntar på svar bara. Är grymt taggad för att träna isf. :) Vi får se :) Puss <3

    SvaraRadera