söndag 13 november 2011

snabbt inlägg bara

Okej jag skriver snabbt nu. Fan har fått ngt så jag spry hela tiden.
Usch!
Ont i huvudet också. Det känns om att det ska sprängas!

 Har inte gjort mer än att ha sovit hela dagen och spytt i omgångar.
Kul för er att läsa detta.

Jag ska försöka plugga lite nu.
Fan!
Kunde inte dammsuga heller.
Och min fina syster kommer snart. Ska hon se mig såhär?

Hatar att vara sjuk. Vill ju träna och vara glad och orka allt!
Men nej, man blir sjuk ist.
Och min telefon har ringt idag. Från ah..... ngt. Och jag har inte svarat eller ringt upp. Har ångest över det också. Men jag orkade inte! Och varje gång de ringde så sov jag eller hade inte telefonen nära.  Har missat den hela tiden!
Fan dåliga människa jag är!


Fan...


Puss <3

3 kommentarer:

  1. trökigt att det blev så på en söndag :( krya vännen! /goran

    SvaraRadera
  2. Tack! Idag mår jag bättre. Åkte in och fick medicin. Idag ska jag bara vila och försöka kvickna till! =)

    SvaraRadera
  3. härligt! :D vi som skulle träna idag o biffa upp oss haha. får la träna själv då :)

    SvaraRadera