tisdag 15 november 2011

Te med massa honey i och vipps så smakar det sött.

En ledig dag idag också. Bara för att verkligen bli helt frisk. Annars mår jag bättre. Jag är nästan helt okej faktiskt. Så imorrn så ska jag tillbaks till skolan.  Idag så ska jag faktiskt försöka med att komma igång lite.
Tror det är bra. Det har varit skönt att ha kunnat sova ut också. Så nu ska jag orka med allt igen.
Det var inte magsjuka jag hade, utan ngt i stil med ett anfall för att ha så ont i huvudet. Typ migrän-liknande. Fast det blev väldigt kraftigt. När jag åkte in fick jag medicin, som också har fått hem. Usch, jag har perioder då jag har väldigt ont i huvudet. Men denna gång var det helt otroligt! Har inte varit med om liknande. Inte att man spyr och skit?
Men som tur är jag bättre nu. Hoppas det var första och sista gången det blev så.

Idag ska jag plugga, måste det. Det ska vara klart imorrn. Men det är inte mkt kvar nu. Bara lite. Men det blev inte så bra som jag ville. Bara jag klarar det så är det väl okej.
Orkar fan inte, men det ska gå! Sen är det rapport som ska skrivas. Jag har kommit en bit på vägen men har ganska mkt kvar. Men ska nog sitta kvar imorrn som jag gjorde sist. Och bara plugga.
Duktiga jag.

Idag ska jag faktiskt klippa mig också. Det ska bli skönt. Få bort lite hår igen. Det har blivit så torrt det senaste. Kanske är de stressen och kylan ute? Tror det.
Ah det ska blir skönt iaf.

Usch vad jag känner mig ful. Känner mig inte vacker ngn stans. Får duscha eller ngt så kanske det blir bättre. Tråkigt att känna sig ful. Det gör att man knappt vill se sig själv i spegeln.

Naws så dystert av mig.
Haha.

Usch jag längtar till Jul verkligen. Jullov och juletid.
Och jag längtar tills man kan köpa julklappar. Det är så mysigt!
Och göra julgodis!
Hahha ja men det ska bli grymt mysigt!

Förresten så har jag hittat en ny låt som jag tycker är jättefin verkligen.

Enruque Iglesias - Why Not Me? 


Väldigt vacker måste jag säga. Vet inte vfr jag tycker det. Men den är sådär lugn och fin. Ni tycker säkert att det är en riktig böglåt men det tycker inte jag.
Det tilltalar mig =)

Nej nu ska jag duscha så man känner sig lite fräsch åtminstone.
Jag ser sjukt skabbig ut nu. Sådär äcklig att det snart växer otäcka saker på mig.
Mums..


Men vi hörs! Det är klart vi gör. Om inte så får jag väl höra av mig. Eller ni?

Hihihi.



Puss <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar