fredag 11 november 2011

krumpen intorkad, ska fixa te det.

Praktik idag 7-10.30.
Helt ok enligt mig. Det går fort liksom.
Idag ska jag sova. Ska bara duscha snart. Sen ska jag faktiskt sova till typ 1 eller kanske tom 2? Inte så bra kanske men jag ska lägga upp mat på ladys night ikv och då vill jag känna att jag har sovit.
Kul va. Nej vet.
Träningen gick super igår. Dock väldigt trött som jag då har en tendes att alltid vara.
Men jaha ja. Fredag idag, kasnke att man går ut ikv efter ladys.... Kanske är inte så sugen, vill bara ha ett glas vitt vin eller ngt känner jag!
Skulle vara mys. Imorrn ska jag jobba också. Men som jag tjatar om så trivs jag på donken.
Nice bäver ju!

Gissa vad, tror jag har hittat min klänning som jag vill ha på studentbalen.
(a)

Igår så fixa jag klipptid på tisdag nästa vecka med.
(Y) Nice igen.
Kul åh veta? Nej vet.
Måste sitta med skolarbeten snart!
Inte idag med imorrn efter jobbet. Och Söndag.

Fan har ont i stortån =/
Och höften?
Vfr!??!?!?!
Får alltid ont under magen och nedåt. Alltid är det ngt!
Bajs.

Hemtrevligt jag har det nu, mami har tvingat mig med blommor och krukor och massa bös här hemma så det ska se "hemtrevligt" ut.
Hon lyckades också.

Crazy nästa fredag, ska man gå ut eller?
Fundar på det.

Nice.

Okej, nu är jag uttråkad.
Ska duscha och sen sova.
Hejs så länge.

Puss <3
 Eftersom här är jag serri så ska ni få en bild som är ful också.


Jag erkänner att den är grymt ful, påminner om golum i sagan om ringen (a)


Puss <3 igen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar