söndag 27 november 2011

Alltid ekologiskt kaffe på färskmalda bönor

Den muggen står bredvid mig nu. Så jävla gött! Älskar donken-kaffe.
jag är hos min syster nu Therese. Hon är inte hemma men Emelie och jag sitter här och tittar till kattdjuren.
hahah
En till jävla söndag är framme. Men helgen har varit bra. Väldigt gött!
Nästa vecka är det plugg som vanligt. KUL!
Så det är väl bara att köra på. Nästa vecka ska jag också träna massa. Blev inte så mkt denna vecka så dags att ta igen det.
Första advent idag??? Omg....... Tiden går så jävla fort!!!!! Snart är det jul! Jag längtar! Och jag vill bara ha vårtermin. FAN VA TAGGAD JAG ÄR FÖR STUDENTEN!
Idag ska jag till mami och ät god mat och fira henne för att hon fyllde.
Omg i fredags hände en skitkul sak! Men skitsamma. Berättar inte vad det är.
Men ah jag sitter som sagt hos siss nu och skriver på hennes data. Så det blir inte så långt inlägg.



Puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar