tisdag 1 november 2011

Ge mig allt. Ge mig inget.

Sorry dålig uppdatering. Jag har liksom inte haft tid eller lust att skriva. Har inte haft så mkt på hjärtat. Eller så har jag massa på hjärtat men orkar bara inte skriva det här.

Igår så ah jag tränade jag, sedan kl 20 så jobba jag. Det gick bra. Alltid kul med rätt folk!

Jag har ju lov. Känns skönt. Men har en massa plugg. Så jag är lite stressad. Ska ju till stockholm imorrn för att se Rihanna (a)
Då kanske man inte pluggar liksom. Men jag ska ta med plugget och sitta med det på tåget tänkte jag ändå.
Hihihi
Duktiga jag*

Idag tränade jag Håkans och Karings pass. Det är så himla kul verkligen.
En sak på veckan som alltid är ett säkert kort och som jag älskar.
Verkligen.

På fredag ska jag jobba. Sedan så ska jag va med mina sisses.
Älskar dom så mkt. Ska bli så skönt att träffa de små chokladpralinerna.
 Mina praliner <3
Visst ser dom söta ut. 
Vet, jag träffar dom ofta också.
(a)

Sen så vill jag ge en väldigt kär person en extra klapp på axeln, och en extra stor björnkram.
För att hon är en sån underbar person. Och att jag vet att hon är så stark, att hon kommer klara de månaderna som kommer.
Puss på dig söt.

Har packat min väska nu.
Den är nästan klar.
Packar det sista imorrn tänkte jag.

Hoppas Rihanna inte är inställt.
Blir ledsen isf.

Okej men ha det fint mina vackra läsare.


Mami och jag.
Puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar