onsdag 23 november 2011

Med 3 koppar kaffe magen och det känns skönt.

Jag sitter i skolan och har en kurs som är så himla jobbigt.
Usch. Palla säger jag bara. Men men skitsamma!

Igår så träffa jag Helena och vi satt och fika/käka och sedan gick vi för att träna Medel Puls.
Massa prat med den tösen! Hon är så underbar den tjejen.
Och passet var som vanligt sjukt KUL.

Sedan på kvällen så ringde jobbet och behövde hjälp i ngn timme. Ställde upp och jobba lite.
Sedan kom jag hem från jobbet och mami var hemma och hade köpt sallad till mig.
=)
Hade inte hunnit käka från träningen så det var verkligen ngt kroppen skrek efter.
Sedan hade mami köpt glögg också.
Söt hon är.

Snart ska jag med ta fram julgrejer.
Mysigt jue!

Idag så ska jag träffa Sofia. Vi ska la som vanligt prata och ha allmänt trevligt.
=)
Ikv så ska jag faktiskt ut och käka med Jannike.
Hon åker ju snart och vi vill gärna passa på att ses så mkt vi kan de sista nu.
Min lilla habibi.
<3

Vi får se lite hur allt ter sig. Behöver plugga på rapport också.
Bajs.

Men annars så vet jag inte?
Är sugen på att göra ngt. Att ngt ska hända. Men det händer inte så mkt.
Men jag uppskattar såklart ändå de som är kul.
=)
Igår sa Karin som håller passet med sin bror Håkan igår att hon tyckte att jag tränade bra.
Blir så glad när hon säger sådana saker.
Då känner man att man kanske är duktig? Åtminstone på de passet.
Åh min hjärta bultar lite extra när jag tänker på de passet.

Vill ha helg, men helgen kommer vara förstörd ändå.
Fredag ska man vara i skolan från 13-24.....
Bajs
Lördag blir det kanske inte så mkt mer än jobb och träning.
Sen är det söndag. Den ser jag iframemot. Men det är ändå söndag och ångest kommer alltid ändå för att man vet att det är måndag dagen efter.
Åsneballe........
Okej men nu ska jag kila.


Åsna*
Men inte hans balle.
Okej


Puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar