tisdag 9 augusti 2011

Ja jag är trött med en stor mellantå och blodig fot

Jo men igår då. Den blev inte som planerat men ändå typ allt som jag skulle göra ändå. Utom tvätten.
Gör den nu.
Idag då:
*tvätt
*disk
*äta
*gå????
*jobba

Typ så sen får vi se.

Men det var trevligt igår.
Me like
Dock förjävla ont i bena och foten
En tjej klacka te mig så jag blödde?!?
Sen en annan tjej.... som jag inte nämner namnet på råka trampa mig rakt på tån som nu är stor och svullen.
Hahah men det är okej alltså.
Jag har en massa choklad hemma och popcorn
Mums
men jag ska inte äta allt
så det är lungt.

Har upptäckt att alla jag vet ska hela tiden ha en massa fester då jag jobbar!??!?!? Helvete va jobbigt när jag aldrig kan vara en som kan vara med!
BAJS
Men ah det är tisdag idag.
Det duger
Fan va trött jag är!?!?!?

Men igår köpte jag en ny klänning och en ny BH älskar min nya BH så jävla snygg och skön är den.
Alla igår såg nog den..
hahaha
Men det är LUNGT!

Igår köpte jag en ny kalender också.
Tummen upp
(Y)

Jag vet inte vad jag ska göra idag.

Alltså jag ta det lungt men
Jag är ändå så fucking rastlös
Aja
Bajs-
igen

På tal om frisyr..
längtar tills jag ska klippa mig och färga håre
klippa bort lite och få mörkare hår
och all träning som kommer till hösten
LÄNGTA <3

okej förlåt ska sluta nu
Kanske skriver ett senare igen.

Puss<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar