tisdag 23 augusti 2011

Vriden morgon. Okej, även natta.

Godmorgon folket!
Har alla sövit bra? Är alla pigga och glada för dagen?????
Okej bra om ni har sovit bra och är glada och pigga för dagen.


Själv vet jag inte. Just nu är jag lite pigg ändå. Har ätit en bra stadig frukost bestående av turkisk yoghurt, musli och två ägg. Nu häller jag i mig kaffe. Så jag försöker åtminstone starta dagen bra. Kanske t.o.m går en promenix bara för att det är "skönt".
Ne men jag vet inte, men de sensate dagarna när jag ska vakna på morgonen så vaknar alltid min kropp ca 05 på morgonen. Och jag ser klockan och vill bara somna om. Men då är det precis som att jag är hur hyper stressad, precis som att jag bara måste upp för att "starta dagen" liksom. Jag så jävla stressad. Samtidigt som jag vet att det är tidigt.
Denna morgon höll på så tills klockan äntligen bli 09 och jag kände att nu kunde man stiga ur den förbannade, svettiga ÄCKLIGA sängen.
Vet inte vfr jag blir sån?
Stressad.
Jag har lite problem med inre stress. Och det ger mig väldigt mkt huvudvärk. Jag har haft ont i huvudet väldigt länge. Det ahr alltid går i perioder och vissa perioder har det varit så dåligt att hela min kropp skakar och jag nästan svimmar.
Medan vissa perioder så har man inte alls lika ont i huvudet.
Jag funderar lite på vfr jag är stressad. Är det för att skolan är idag? Och att jag ska till Turk inatt?
Eller är det att jag gärna vill städa hemma så det är fräscht och fint när jag lämnar hemmet inatt?
Eller är det att jag känner mig småsjuk som försvinner under dagen men kommer igen sen på morgonen och jag är rädd för att det har blivit värre?


Neee men serri jag venne.


Känns som att jag inte alls skrev som jag brukar nu. Nästan bara klaga hela tiden och skrev om mig själv på detta vis?
Sorry.
Men jag ska nog skriva ett sen och även ikväll. Och det är bara för att i turk kan jag inte skriva ngt i bloggen. Vilket är lite synd. Hade vart kul att skriva vad jag gör om dagarna där.
Men men. Sånt är livet.


Nu ska jag kila.


Puss<3


Så här ska man se ut. Inte sådär blek och svullen som jag gör nu.
BAJSNATT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar