torsdag 18 augusti 2011

I want it that way.

Jag sitter här och lyssnar på Backstreet boys och jag vet att " Dom kan man ju för fan inte lyssna på"
Men helt serri så bryr jag min inte om vad man ska, borde och inte borde. Jag tycker om deras musik, jag tycker de har bra röster.
Samma med Westlife så tycker jag ganska mkt om dom. Sjunger fint de med.
Annars är mina favvos:
Queen*
Volbeat*
Gun´s and roses*
Elton John*
Secondhand*
Hinder*
The Baseball*


+ En massa popmusik.
Vet inte men jag tycker väldigt mkt om låtar som är liksom gripande. Sådana man ryser till.
Som är liksom ah det går in i hjärtat på en.
Det finns många låtar som gör det.
Och då behöver det inte vara värsta idolen utan det kan vara lika gärna ngn helt random.

Jag vaknade tidigt idag. Vet inte vfr jag gjorde det. Jag är lite stressad tror jag. Fast jag vet inte vfr. Känns som att jag har mkt att tänka på nu.
Men vet inte vad det är bara.
Men igår gick dagen väldigt bra. Det var som sagt en väldigt lång dag. Men gissa vad,
Jannike skickade ett sms och ville ses. Då var klockan kan 20-20.30 och det slutade med att vi hyrde film och kika hemma hos mig. Jätte mysigt verkligen. Sådana stunder ska man ta till vara på.
Samma i tisdags när Emelie (siss) kom och sov över efter träningen.
Vi käkade scones och hade jätte mys. Prata en del.
Det är så mkt på det. Speciellt sådana stunder då man känner att nu mår jag bäst.

Idag då. Jag har tänkt planera lite. Typ bara lite.
Jag är ledig idag så idag kan jag hinna med en del om jag vill.
Jag jobbar hela helgen vilket känns sådär. Men däremot så jobbar jag kortpass på lördag så det känns väldigt gött. Bara 3 ONÖDIGA timmar. Slutar kl 15.
Så har hela eftermiddagen på mig.
Sen söndag är mitt sista långpass för i sommar. Sjukt. hela sommaren är över typ. Asså jag har inte så mkt ångest men det är otäckt att tiden går som den gör. Det går så himla fort allt. Och det känns som att man har så mkt tankar i huvudet och vill bara hinna med mer än vad man redan gör liksom.
Men jag känner mig nöjd med sommaren. Det har hänt en del som har gjort att jag har upptäckt mer med mig och det tycker jag om.
Just nu tycker jag det är skabbigt hemma igen. Haha tycker jämt att det ser skabbigt hemma. Egentligen så är det inte skabbigt. Jag behöver bara bädda och torka lite så är det fint igen.
Mitt hem är faktiskt väldigt fint. Jag tycker om det jätte mkt. Och blir så glad när folk säger att jag bor fint. Det går in direkt i hjärtat på mig när de säger att det är mysigt och så.

Även i natt ca 02.42 fick jag ett sms av en väldigt vacker tjej. Och det sms:et var ngt jag blev väldigt glad över också. Det gjorde nästan min morgon lite.
Jag tror jag ska gå lite sen? Vet inte. Kanske beror på om jag orkar. Jag är ganska trött. Sen ska jag träna igen ikv. Älskar att träna. Vill aldrig sluta med det. Man blir så glad av träna.
Hurtigt?
- Ah...
Jag vet inte men jag tror solen lyser in genom mina fönster. Härligt. En fin dag slår det mesta enligt mig.
Fast ändå inte. Jag tycker bättre om att vara med ngn som jag tycker om och kolla film och prata. Det är bättre.
Okej nu har jag lättat lite lätt sådär på morgonen. Igår var jag ändå ganska trött så bloggen kom inte upp i mina tankar det första liksom.
Men ska kila nu.
Jag tog en del bilder en dag. Och de ska jag lägga upp nu. Nu verkar det som att jag är värsta EgoPixarN men ni överlever väl?
Om inte. Jag står för eran begravning. <3





Puss <3

2 kommentarer: