lördag 20 augusti 2011

näst sista dagen

Idag jobbar jag ett härligt kort pass på 12-15 bara.
Och det sitter så underbart.

Sen efter att ha jobbat ska jag till mamis kille och fira han för att han har fyllt.
Efter de ska jag hem, kanske fixa lite hemma sen kommer en kär Sofia hit och vi ska ha det allmänt mysigt.

Så det är min dag då.
Igår jobbade jag också och det gick kalas bra. Var astaggad igår på att jobba. Alltid gött.
Imorrn jobbar jag en riktigt spy tid 11-21. Det är så jävla länge de passet och hela jävla dagen och kvällen!?!??!
Men gissa vad, det är mitt sista långpass för i sommar. Sen kommer skolan på tisdag.
Och sen turk Blink blink!
hahhaha tjötar som fan när det gäller turk men de ska bli så underbart att åka utomlands tycker jag.
Ta igen de sista av solen innan hösten kommer. Bli lite brun och framförallt ( nu låter lite skumt kanske med tanke på att man kan göra detta hemma också) så är det bästa med att åka utomlands är att jag kommer få ha kvalité tid med min syster och min mamma.
Jag älskar mina systrar och min mamma så himla mkt. Och nu i turk kan jag tillbringa dag som natt med dom.
<3

Sen nr jag kommer hem ska jag få min inneboende och ska till frissan sen ska 3 andra vackra töser komma för att ha trevligt här hemma hos mig.
Men det är så långt dit nu så ska inte tänka för mkt nu.
Vet inte vfr men har lite ångest.
Vet inte vfr jag har det men har det.
Ja okej.

Men jag kanske skriver ett till ikv sen. Men troligen inte. Det är skönare att skriva på morgonen. Har all tid i världen att skriva då känns det som.

okej sorry.


Puss<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar