måndag 8 augusti 2011

okej ska vara lite mer ..

Jag sitter i min vanliga ordning och dricker kaffe, inväntar nöden lix
Man startar ALLTID dagen bättre om man är rensad OSV
Men idag då:
*Skivstång :D:D:D:D::D:D:D
HAPPY SMILE PÅ DET
* Tvätta
*Städa
*Åka till farmor
*Sofia kommer lite tidigare
* Massa snygga brudar kommer hit
* Måndax
*DANSA LOSS
*KOmma hem och sova


Så ser min dag ut.
Förlåt har fan inte orkat blogga ngt
Känner mig dålig som lämnar bloggen sådär helt tom i så många dar
Jag har jobbat och är trött
Sen är det svårt att skriva saker


Men jag kan säga att jag längtar till hösten och ska därför rabbla upp en massa som är min anledning:


Rutin
Bättre träningspass och jag kan börja träna 4-5 gånger i veckan igen
Och att ett pass som heter Medel/puls då är det Karin/Håkan som har, och mitt hjärta slår lite extra när jag ser att de är dom som ska ha passet <3
Tjocka tröjor/stickade tröjor/ Halsduk
+ andra saker. Typ varmare kläder?
Sen att jag ska till turk innan skolan
Ska till frissan och klippa håre
Svenska C - Okej gillar svenska
Ska lära mig barteknik (Y)
Sen ska jag få en inneboende (a)
Det är 3:an vi ska gå i inte 2:an!!!
Man ser iframemot helger bättre mot vad man gör nu


*Som en avslutning*


Man får känna att man sakta blir äldre. Äldre och mognare till ett eget liv.


Puss <3
Egopix från förra Måndax.
Hejdå

2 kommentarer:

  1. Vad då inneboende?? Nu har vi setts FÖR lite!!!! Det går inte:-/ puss

    SvaraRadera
  2. NEj jag vet USCH BAJS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera