tisdag 23 augusti 2011

kl 18.00. Inte långt kvar. Men men ska träna kl 19 så va fan.

Min skoldag kändes lång. Började kl 13 men fuck så hade vi lektion till kl 16. BAJS.
Men aja jag lämnar skolan lite bakom mig nu. Eftersom jag inte kommer tillbringa så mkt tid där just nu.
Blink blink.
Jag kom precis hem nu från fluffy. Vi har inte setts på ett tag. Så det var skönt att prata lite lätt nu innan jag åker.
Just nu sitter jag och inväntar träning kl 19.
Tänkte att jag hinner skriva lite innan.
HAha
Måste ju skriva lite nu innan turk.

Åh det är så fint hemma nu.
ÄLSKAR MITT FUCKING HEM NU!
Jag städade förut (a)
jag vet, äger bara lite sådär jätte mkt.

Varmt det är ute!??!?!
Pissvarmt
Usch.
Haha
Men i turk kommer det ligga mellan 47 grader. Så ah bara att vänja sig.
Men ska bli brun har jag tänkt.
När jag kommer hem ska jag klippa/färga håret.
Samt få min inneboende och ha vänner här.
Ska bli skit nice bäver balle!

Jag dricker vatten med frysta bär i.
Gott.

Hahah igår skrev jag en kommentar till Kissies blogg. Haha det var om hennes träningkläder.
Lite kul.

Fan va många det är som har blogg lr?
Ngt jag funderar över, det är att ändra min blogg till lite mer seriös. Alltså ändra namn och utseende.
Men det känns lite tråkigt. Känns inte lika kul. Men jag vill ändå ändra den.
Kanske blir efter turk.
Aja. Nä men nu så ska jag göra mig i ordning.

Puss<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar