tisdag 16 augusti 2011

Öl i håre, Me Like!

Ska jag sammanfatta kvällen igår?
Asså shit, kommer typ inte ihåg allt från igår. Eller jo det gör jag men det är svårt. Jag drack inte så mkt alltså men det hände så jävla mkt igår att jag har svårt att minnas allt.
Vi kom till Stadt och det var party. Träffade en hel del människor ute. Älskar att träffa människor. Men ah jag venne riktigt. Jag har en del saker om mitt ömma hjärta som behöver komma ut lite. Men det kommer inte ut här inte. För många läsare. Haha
Men igår var det ngn JÄVLA kille som skvätte öl överallt! Rakt på mig och Jannike! FUCK HIM. HE WILL DIE SAME DAY! hahah min engelska.
Nae men det är synd för nu är min klänning helt öl:ad.
Bajs.
Men har duschat nu så jag är fräsch chey nu.
Lite iaf.
Har upptäckt en sak och det är att det finns en del äckliga människor ute.
Skulle bara påpeka det.
Aja
Käka räkpita igår. Känns gött när man käkar skiten då men sen efteråt känns det äckligt. Men jag vet att det är bättre att äta när man har druckit än att man låter bli. Kroppen sköter/bryter ner alkoholen bättre om man äter. Då är fylle-käk bättre än inget.
Sen idag ska jag lassa på med bra mat. Och mkt vatten.
Duktiga jag!
Ska träna ikv med. Med min siss. Hon ska sova över med.
Vi jobbar långpass imorrn hon jobbar 06.30-16.30 och jag jobbar 08-17. Så det är nice.
Det blir alltid bättre om det är ngn man tycker om som jobbar.
Men nu måste jag snart skynda mig lite. Har lite bråttom.
Men jag ska skriva lite till.
Det är tisdag idag. Sjukt.
Men igår va sista Måndax och ah det var kanske inte den bästa.
Jag ger en stor:

till en tjej som inte mådde så bra.

Hoppas hon mår bättre idag.

Sen nu precis så blev jag våldgästat av Fluffy och Sofia och fluffy hade allt en riktigt "körig" sak att säga. Blink blink.
Säger jag: " akta er på vägen" så fattar ni nog va hon hade att säga. Blink, blink!
Hahah nae men gött för henne. Alltid kul, när man har kämpat så.

Fan orka städa!?!?
Men får göra det.
Jag åker till turk om en vecka ca. Åh längtar.
Och hade lingonveckan precis vilket betyder att jag inte får det där! <3
Lycka 3000.
Kom på att min jordgubbsshot är inte uppdrucken än?!? Dåligt.

Sen så ah jag längtar till skolan som fan. Åh jag är taggat som fan!
Längtar till hösten och allt trevligt därtill.
Längtar!
Jag har liksom ingen ångest.
Lycka igen! <3

Sen vill jag köpa kläder. Fast det kan vänta lite.
Har en vän som heter Jannike. Vi ska åka till götet eller ngt för att handla snart  har vi sagt.
Längtar.
Men ah nu ska jag kila.
Fan!
Hade jätte mkt jag ville få ut här nu men aja skitsamma.

Puss <3

hahhahhahhah Bajs <3
Kolla denna sida
http://bubbligabajs.blogg.se/
Det handlar bara om bajs.
hahhahahhahahahhahah
omFg!!!!!
HAHAHHAHA

okej.

Puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar