lördag 13 augusti 2011

Rosen

Goooomoooooorrron!
Alla har sövit gött? 
Det har jag iaf. Min säng är helt underbar.
Sen att jag är ledig idag sitter ju inte helt fel heller runt midjan. 
Och att idag ska jag skjusa mamma till ett bröllop sitter inte fel heller. Och att jag ska träffa Jannike ikv. Vi ska se Greece i stadsträgården. Dock gillar jag spider-man så det var synd att han inte va ikv men WTF! Okej.
Ne men min lördag ser ganska chill ut.
Gött.
Och det har gått bra att jobba på donken. Vilket är väldigt gött.
Som sagt så tycker jag det är synd att jag inte ska jobba mer nu när man är så inne i det.
Känns tråkigt nästan faktiskt.
Inatt när jag skulle skriva här så skrev jag jätte bra saker men så fan tryckte jag fel så allt försvann och det var synd.

Vet inte vfr jag skriver detta men nu gör jag det:

*Jag älskar mina två systrar jätte mkt. Vet inte hur jag skulle klara mig utan dom. Att vi är vänner och systrar gör att de aldrig kan försvinna ur mitt liv. Och de får aldrig göra det heller. Då vet jag inte vad jag gör. 
*Jag älskar min mamma väldigt mkt. Hon är min bästa kompis som jag alltid kommer vara accepterad hos.
*Jag älskar min farmor. Just för att hon är så jordnära och att man alltid är välkommen och blir uppassad när man är där. 
* Sen såklart älskar jag mina vänner. De som jag vet finns där hela tiden. Och de som ska/kommer finnas hela tiden. Utan de vänner jag tänker på skulle livet vara bra jobbigt runt omkring. 

Därför jag älskar tjejer kanske? Haha.
Tjejer tänker bra. 

Men det finns killar som tänker bra också. Så CHILLA!

Älskar min nya kalender. Btw.

Sen vet jag inte men jag älskar att jag är så självständig. Att jag tar saker i mina egna händer och att jag är en optimist 3000. Och att jag älskar att vara trevlig mot folk och att vara ärlig hur jag tycker om saker som är bra. Att jag kan säga att ngn är fin för att jag tycker det. Att ngn är snygg eller vacker just för att jag tycker det. 

Sen älskar jag att skriva i denna blogg. 
Den är inte samma blogg som i början kanske. 
Förlåt för att jag skriver mer serri ibland. Men det är min blogg så va fan. Ni överlever väl.
Annars kan ni ju bara sluta läsa skiten. Har redan sagt att det gör inte så mkt om det är många som läser eller. Bloggen finns bara för att jag ska kunna skriva saker som jag tycker. 

Jag vet inte vad mitt budskap va idag med att skriva men jag skrev detta och det duger än så länge. 

                                                          Puss <3 

5 kommentarer:

  1. HAHA! trodde de va ett ben som va bredvid dig på bilden te höger.. haha men sen kom jag på att de va din soffa :D

    SvaraRadera
  2. Du är bäst lillasyrran :) älskar dig o är stolt över att ha dig som syster. Without you i'm nothing! Puss

    SvaraRadera
  3. Håller med övre kommentaren!!! Älskar dig!!! Längtar till turk:-) du å jag:-D sol å bad!!!! Ses snart hoppas jag <3

    SvaraRadera