söndag 21 augusti 2011

It is the last day

Har precis ätit turk och macka.
Gött

Nu ska jag fixa kaffe.
vänta lite. ..
..
Nu, nu sitter jag med en mugg kaffe. Asgött.
Idag är det sista långpassen för i sommar. Och passet är på dessa äckliga timmar ... 11-21.
Det är ett jävla långt pass!
Men när jag kommer dit vet jag att det är personer som jag tycker om som jobbar, då blir det lättare (a)
Sen kommer Emelie (siss) kl 17 och jobbar till 21 då har jag henne. Även vad jag tror ska jannike jobba med?
Ja så det är ändå ganska många som ska jobba. Fan va gött.

Igår va jag på kalas direkt efter jobbet, de var för mamis kille.
Vi käkade taco och fick jordgubbstårta efter det.
Yummi
Sen efter de kom Sofia hit. Vi gjorde så att vi gick till Stadsparken och kika lite sen efter de handla vi mango, popcorn och godis.
Så jag är en fet Julia nu.
Lite hemskt för jag hatar att känna mig de...
Aja
Idag går jag i nästan hela 10 timmar på jobbet så det borde väl hjälpa lite?
En sak som är lite jobbigt och det är att jag har lite småhum om att jag börjar bli sjuk....
Fast jag vill inte de.
Vill vara frisk för fan!
Inte bli sjuk till Turk!!!!!!
Fan.
Men jag ska gå på alvedon och massa skit så fixar det väl sig.
Men fan om jag blir sjuk alltså!
Det blir så jävla mkt SAG FACE på det så DE blir ÄCKLIGT!
hahha..

Fan va gött att man är ledig imorrn eller.
Samma med Tisdag, då börjar jag kl 13. ASGÖTT 3000!

Ne men jag tror inte jag hade så mkt på hjärtat idag.
Är lite trött känner jag däremot.
Aja.
Bye bye!

Puss<3

1 kommentar: