söndag 14 augusti 2011

sön 14aug 12.28

Att denna fina dag är grå var ju väldigt ovanligt.
Fast ne.
Jag hade Jannike hemma igår. Det vi gjorde var att gå 1 timme, hyrde film, käka scones, titta film, prata, sitta ute med ljus och ha allmänt mys.
Hon söv över också så min frukost var inte ensam inte.
<3

Min lördag var helt underbar enligt mig. Känns knep att det var första gången Jannike söv över. Vi känner varandra så bra att det kändes knep att det var första gången.
Haha

Fun.

Idag är det söndag
- NÄHE!?!?
Ska träna ikv.
Gött.
Imorrn jobbar jag 10-19 så det blir inte så mkt gjort på dagen precis.
Men ska nog på måndax på kvällen. Det ska bli kul. (Y)
Höll på att skriva kuk igen.
Fan hatar när man gör det.

Men nu har jag väldigt många timmar framför mig.
Vad göra?????
Fan.
Funderar på att gå till moderkakan.
Mys jue

HAhahha tänkte på en sak.
En kul sak.
Men skit samma.
HAHA


Jag har diskat vilket är skönt. Slippa tänka på det.
Sen köpte jag yes man igår. Ska se den sen tänkte jag.
Min första film någonsin hemma här.
Haha

fun.

Okej ne men nu skriver jag sjukt tråkigt. SORRY
Men ah.

Puss<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar