tisdag 2 augusti 2011

hwDbbjkbJKHBhfsbhbfHBAS ett meningslöst inlägg sådär innan

Nu väntar jag ist
Jag ska åka med en viss tjej nu
Det ska bli kul.
Sen ska jag på massage
kl 16
sen ska jag träna
Älskar att träna
<3
sen kommer det några hit som ska sova över
det kommer bli kul
imorrn längtar jag lite sådär jätte mkt

Däremot på torsdag fasar jag
Då jobbar jag 11-21
BAJS FITT KUK tid är det.
inte kul
usch
jag vill börja skolan!
Eller så vill jag åka till turk
ngt iaf

jag saknar min mamma känner jag

Vill ha en mammakram

Aja henne träffar jag väl snart

jag är svettig.
Äcklig
haha
känner mig ful också
Men men
får göra det lite nu
ska bada sen
ska bli gött
men jag ah
vet inte


vettifan vad jag skulle skriva nu egentligen?
Men att skriva är det bästa jag vet ibland

Men ah.
Vill träffa min mamma lite
Får säga till henne att hon ringer mig sen
Blir bra det

Helt serri så ser det ut som det ska bli fult väder idag
inte kul
fast jag bryr mig inte
Inte när jag ska till turk sen
Då känner jag att det spelar ingen roll
Sen så är jag ful nu
Därför spelar det heller inte ngn roll.

Älskar min farmor btw

Saknar djur.
hm...

Sen så är jag förvirrad
väldigt förvirrad tror jag

Men men.
Ska bli knådad sen av massageKvinnan
gött mos

Sedan så hade jag det bra igår
kolla scary movie med sisses.
myspys

KEJ SKA SLUTA SKRIVA NU
kanske skriver sen också
puss<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar