måndag 22 augusti 2011

Trevligheter

ah men det har det varit.
Igår efter mitt långa pass som blev längre på 35 minuter, så det betyder att jag jobbade 11-21.35 igår.
Usch
Känns i bena nu att man är trött.
Men syster följde med mig hem igår och sov över. Det vi har gjort idag är att hämta mina skattepengar, fixar prylar till Lillie och vi har även köpt käk samt hyrt en film för mys hemma.
Nu har vi sett filmen. Den var inte så jätte bra.
Men brudarna va snygga iaf..

Jag måste packa. Men jag kommer aldrig till kritan.
Lite jobbigt,
Men det fixar sig.
Imorrn är det skola, och jag börjar kl 13.
Gött
Sen är det inte mkt mer än att jag ska träna och åka till TURKLAND!
Men nu när jag tänker efter så kommer jag sakna vissa personer.
Det finns en person som jag kommer tänka mkt på.
Men vi ses väl efter turk också.
Det hoppas jag.

Ngt som är lite jobbigt, det är at jag måste raka mig.
Speciellt nu innan turk.
Måste raka bena, armhålorna samt där nere.
Så fjuxigt. Typiskt brudar. Måste hålla oss fräscha annars duger vi inte.

Nåja men ska träna ikv tänkte jag. Ska gå på core.
Det duger.
Är så äckligt trött i bena bara.
Men det kommer bli skönt.

Nä men jag hade inte mkt idag att säga.

Vi hörs la.
Puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar