fredag 19 augusti 2011

"En strålande morron och det ser ut som det håller i sig"

Fast jag tror inte det gäller här i lilla Lisch. Fast det är så himla INTE BRY sig just för att jag jobbar idag. 11-20 och det betyder att hela dagen är på donken. YEEEEEEEEEEEY.
Ne men det är bara i helgen med jobb sen är det över. Liksom. Jag börjar skolan på Tisdag och åker kl 03 mellan tis och ons till Turkland. Jag går 1 dag sen säger jag Bye Bye loses.
Ne men typ.
På måndag ska jag och mami kika efter lite prylar till min inneboende. Jag kollade Öb och de hade massa roliga saker där för bra priser.
Btw!
Igår träna jag på ett medelpass och hon som har det heter Sara N och hennes pass är så jävla bra! Asså jag tog i så jävla mkt igår. Vilken jävla energi jag hade! Så hårt och så himla mkt vilja har jag inte haft gör länge känns det som! Äh men det var hur jävla kul på helst att gå på hennes.
Igår kom Emma till mig på kvällen efter min träning. Vi gjorde så att vi köpte kaffe på donken och åkte till småbåt och tjöta jävul. Det är lite våran grej att åka ut och sätta oss där. Vi har gjort det jätte mkt. Vet inte vfr men när vi två kommer "ut" så är det lättare för oss att prata. Precis som att luften tar våra ord. Vi brukar alltid gå en sväng och sätta oss också. Då får vi också en massa att prata om.
Men jag hade jätte trevligt iaf. Det var de jag ville få ut mig.

Ikv är ju September i stadsparken.
"NÄHE, det visste ni väl inte???"
- okej då.
Ne men serri då. Jag var serri hela tiden fram till nu!
-ah.

Okej! Men hon är ikv iaf. Och jag är egentligen inte ett Big fan till henne men kanske att man kikar förbi ändå just för att det kommer vara mkt folk. Jag slutar precis då hon är så jag får skynda mig hem innan. Byta kläder och fräscha te mig lite.

Jag är inne på min tredje kopp kaffe nu. Sitter fint i tarmarna. Mhmmm yummi.

Ne men nu vet jag inte vad jag ska skriva om men jag bjuder på lite bilder från Måndax.

hahha måste bara innan nu. Precis nu så kom min granne till mig igen. Och han säger att jag är högljudd!?!?!??!?!?!
Asså jag får ryck för att jag har INTE TV:N HÖGT ELLER SKRIKER OM KVÄLLARNA! ne men helt jävla SERRI jag har inte högt!!!!!!!!!!!!!!!!
Fan vad jag vill säga att jag hör när dom har sex och grejer! FAN!
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATTTTTTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
ne men fan vad sur jag blir. Det hade varit annorlunda om jag hade spelat högt eller haft Tv:n på jätte högt??!?!??! Men det har jag ju för fan inte!!!!!!!!! Fan vad jag får ryck!

Ah okej, bilderna från Måndax då:



Hahah inte så fina kanske men.
Fast Emmas bak är fin.

Puss<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar