fredag 12 augusti 2011

Cissi

Nu har jag ätit och ska snart byta kläder till friskis kläder
GESS WHAT?! Cissi har ett medelpass nu kl 10!!!!!!!!!!!!!
Fan va kul!
Älskar hennes pass så jävla hårt!
Kommer bli awesome!

Idag då?
Nja ingen aning om vad som ska ske. Inte mer än att jag jobbar 17-23 ikv
Har jag för mig...
Sen efter de får jag se lite men det ska bli trevligt hursomhelst.

Det har gått bra att jobba nu de senaste dagarna.
Det har jobbat rååliga människor som har gjort arbetet bättre.
Känns nästan synd att det snart är över nu när man har fått sin gemenskap med alla andra på donken.
Fast jag har redan sagt att jag längtar till skolan
Eller ah hösten.

Jag har lust att shoppa
Får se när jag hinner göra det.
Vill åka till götet för att shoppa.
Aja

Jag klarar mig lite till allt.
Har inte behovet nu att handla en massa kläder...



NÄH ska byta kläder nu

HEEEEERRRRÅÅÅÅ

puss<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar