måndag 30 januari 2012

Tillbaka igen efter allt "inte-bloggande"

Förlåt hörrni. Sjukt döligt av mig att inte skriva på nästan en hel vecka????? Omg....
Ne men i helgen har det inte varit ngn lust till bloggen. Därför så blev det inget.

Men aja måndag och jag slutar ca 14 idag. Fan vad gött. Slutar tidigt varje dag typ.
Fan min syster (Emelie) har kommit på att det ända jag säger är:
"asså, typ, såhääärra" Hela fucking tiden säger jag ngt av de orden! Eller alla samtidigt eller i samma mening.
Helvetet vad jobbigt för det är skitsvårt att inte säga det.

Okej veckans störande sak då dah.

Men ikväll är det danspass igen och helvete vad kul! Nu kan jag det lite utantill då är det fan så jävla kul!!!!! För då kan man ta ut sig så inni helvetet!

Föresten så är jag ju med i en utmaning som håller på fram till 9 februari. Det är jag och Emelie som håller på det. Och utmaningen går ut på att inte käka godis, bakverk, och onyttigheter! Och det har gått skitbra!
Inte långt nu innan utmaningen är över. Men serri, när vi får äta godis igen tänker jag ändå inte äta så.
1 gång i veckan ska väl vara okej. Om det är på en fredag eller lördag.
Men om jag inte är sugen på helgen så skiter jag i det!
Bättre att inte äta alls!
Sen så ska jag börja utöka min träning.

Och det ska jag göra genom att:
Är det det fin väder så går jag till och från träningen ist för att ta bilen*
På onsdagar när jag går på medel/puls så är jag där 1 timme innan och är i gymmet och kör lite styrka*
På mina vilodagar ska jag gå en promenad, spelar ingen roll hur länge men försöka att gå i 30 minuter*
Men allt det där med att gå, det gäller om vädret tillåter det. Fan inte kul att gå när det regnar eller så.

Sådana här småsaker gör massor i längden. Och jag har faktiskt ett mål: Att tighta till kroppen till studenten/balen- och beach 2012. Sen såklart för att må bra.

Så denna vecka ska jag börja med allt. Ska fan klara detta! Ska testa detta fram till v.7 då vi har sportlov. Då har man hållit på i några veckor och vet om det funkar/känner av ngt/ orkar detta?

Snart ska jag till Åre också :))))))) Träffa min Habibi. Så måste fixa tågbiljetter.

Fan sen jag har inte jobbat så mkt nu de senaste. Måste ta extra tider så jag får ihop lite mer pengar.
Helvetet..... det är så mkt jag vill/måste köpa.....
Allt ska hela tiden kosta pengar. BAJSMUS.

Vill ha helg igen. Jag orkar inte plugga...... :((((

Usch men nu ska jag plugga lite. Har nämligen en FUCKING Keynote att göra. Och den ska vara klar om 45 minuter. Och jag har inte ens börjat :)




Puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar