tisdag 17 januari 2012

If you are not the one

Den är så himla vacker! Verkligen!
Förlåt men jag har inte haft ngn lust till att skriva ngt här. Har inte haft de på säkert 2 månader men ändå så försöker jag vara så uppdaterad så möjligt här. Men det är svårt tycker jag. Jag gör inte så ovanliga saker liksom.
Så det blir svårt att komma med ngt nytt.

Men igår så tränade jag dans. Och fan vad jag älskar det!! Det är så himla KUL! Och svettig blir man!
Och det är så gött tycker jag!
Sen så hade jag min kära idol bakom mig. Så jag visste att hon såg mig, hur jag gjorde alla rörelser.
Det gjorde såklart att man ville göra ännu bättre ifrån sig. Kanske var därför man var så svettig efteråt.

Det var skönt vilket roliga fall som helst.

Efter de så var jag så jävla vrålhungrig.

Sen efter det åkte jag till moderkakan och söv där ist.
Den soffan är inte skön ngn stans.
Så om ngn är sådär jätte snäll så vill jag gärna ha massage snart (a)
Fast ingen kommer vilja ge mig det. Vet de redan :(

Imorrn så det äntligen premiär på Håkans pass!!!!!!
Äntligen! Ska bli sådär svettig som igår! FAN VAD GÖTT!!!!!!!!!!!!!

Usch jag måste plugga på rapport snart.
Mår illa lite granna.....
Ska börja snart med skiten.

Ikv händer inte så mkt. Ska träffa farfar.
Det måste jag känner jag, vill se honom.

<3

I helgen ska jag till GOTENBURG och träffa min älskade syster. Åh vad mysigt!
Mamma och min andra syster ska med JIPPI!
<3

På fredag ska jag va med allmänt trevligt folk. Sånt där folk som man kan vara sig själv med.
Gött!

Fredag ska jag testa stepp. Får se om det vore ngt roligt
Så ska boka mig nu!

Hiihihiiiihh vad kul

Nu ska jag gå och träffa Clara
Massa puss på henne!
Snyggt ;)



Massa puss till er oxå för den delen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar