torsdag 19 januari 2012

Ska berätta lite saker

Okej vfr var min dag igår så lycklig? Vet inte vfr jag tyckte det. Jag lämnade in min rapport vilket var en stooooooooor lättnad. Och att alla jag träffade igår var så himla trevliga. Alla var så söta liksom.

Och sen så var det Håkans pass kl 18. Och visst jag kan inte påstå att det var det roligaste han har gjort men jag älskar han för övrigt och min idol var med så det gjorde det kul iaf.

Dock har jag fått lite ont i benhinnorna. ......
Inte så kul för det drabbar träningen som fan

Imorrn ska jag testa stepp också. Får se om det är ngt att ha.

I helgen ska jag till gbg. Fan va gött, träffa siss och kika på balklänning. Jag är lite stressad över de så det ska bli skönt att kika lite.

Sen så omFg idag hände de lite saker.
Shit plötsligt så händer det!!!!!!!! Och idag hände ngt helt fantastiskt!
Härreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeggggggggggguuuuuuuuuuuuuuuuud!

Ja men får la se lite hur saker och ting utvecklar sig.
Imorrn är det chill och Victoria. Så det ska bli skönt känner jag.
Lite avslappnat sådär.

Nej ska kila nu!


Puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar